torsdag 13 december 2012

Happy Lucia

Jag älskar Lucia :) Minns verkligen när man var yngre och gick i Lucia tåg eller eller gick och tittade på ett! Hur mysigt och vacker som helst - älskar alla fina julsånger!

Blev inget Luciafirande här inte, inte på morgonen i alla fall. Men nu på kvällen har jag tagit igen det genom att träna nere i källaren yeah!! (ironi)  Firade genom att ta en pepparkaka innan träning och en lussekatt efter träning :) (helt sant)

Bätte än så blir det inte ;)  Kollade på svensk tv i natt på ett par Luciatåg, var dessutom på Lucia fika i Söndags, så det får helt enkelt räcka!



Jag i dag - nere i källaren.


Min träningsbelöning. ( Kanske blir en liten proteindrink också.) 


Är inne på min andra sats glögg. Skippade björnbären och citronskalet denna gång och ökade på kanelen. Låt er inte luras av att  flaskan ser liten ut (kameran ljuger) - den rymmer en gallon ;) = 3.78541178 liter. Jag skulle gissa på att den är 3/4 full :) 


2 kommentarer:

  1. Om du ökar på med kanel är det inte risk att ni blir på "kanelen"då?

    SvaraRadera