måndag 31 december 2012

Goodbye 2012

Sista dagen på året 2012. Det bästa med detta året är att vi har fått vara friska! Jag är så klart även väldigt tacksam över Erik, att vi är tillsammans och att han är så fantastiskt.

Har tittat igenom hela bloggen för att minnas vad jag egentligen gjort - superbra med blogg ibland! Och det roligaste som hänt är defintitivt resan till Montreal, NYC - där vi även fick träffa Eriks familj och gå på bröllop! Helt underbar vecka! Sen kom ju bästaste Anna och hälsade på och vi åkte upp till norra Michigan som vi verkligen sett fram emot att se. Jättefint var det, med vinprovning och vackra stränder!

Konserter, dagsutflykter, vänner och god mat är också något jag njutit massor av! Jag är så tacksam över allt jag får uppleva! Sen började jag ju äntligen jobba 2012 - på gott och ont. Och sist men inte minst - jag har ju blivit ett år klokare ;)

Mina förhoppningar inför 2013 är så klart att alla nära och kära ska vara friska och lyckliga. Och att vi ska få många chanser till att umgås.

Min karriär måste ta fart på ett eller annat sätt, så är det bara -vill ha kicken av att göra något som får en att känna sig levande och att man utvecklas!

Träningen, vill strukturera upp den mer :) Mer muskler och mindre fett - och bättre kost! Ska tillbaka till Lchf eller dyl .... någonting som får mig att gå ner några kg och må bra! Sen vill jag ju så klart utvecklas som människa och känna att jag har en spännande vardag!

Det är mina största förhoppningar för 2013!

Vill även passa på att önska alla ett Gott Nytt År! Hoppas 2013 blir ett helt outstanding år!!!


4 kommentarer:

  1. Tack sa mycket! Hoppas jag med..:) Happy New Year!!! Hoppas erat 2013 blir annu battre an 2012 med massa spannande saker att se fram emot! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas också på ett fantastiskt 2013! Kram

      Radera
  2. Gott Nytt År till dig med!

    SvaraRadera