torsdag 20 december 2012

I hate cookies

Att jag aldrig lär mig hahaha ;) Får ofta för mig att baka något om vi ska bort till någon. Lyckades idag googla mig till Ernest gudomliga kanelhjärtan ;) 

För det första har jag ingen brödkavel och som ni säkert redan gissat inget hjärtmått heller ;) Detta tog typ två timmar eftersom det blev så kladdigt så jag var tvungen att stoppa degen i fryen hela tiden. Dessutom smakar det bara en sak - SOCKER!! En kaka skulle lugnt ta död på en typ 1 diabetiker. Vilket skämt att ge bort detta! Men det ska jag i alla fall. Jag ska slå in de i fin folie och säga att det är Sweeedish handmade;) Christams Cooookies :)

Väldigt exklusivt va? Dessutom ska vi hem till en kinesisk kille och har för mig att kinesisk kost ofta är väldigt söt ;) Så kanske det passar. 


2 kommentarer:

  1. När jag var ung "det var för länge sen"fick jag för mig att baka och upptäckte att jag inte hade någon brödkavel men jag använde en vinflaska det gick lika bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart ;) Jag gjorde likadant! Men eftersom jag höll på att kladda så mycket så fastnade bara degen i bordet, jag kavlade förmodligen ut för tunnt med min superba kavel ;)

      Radera