söndag 30 december 2012

Shoppingtur

Idag har vi varit och shoppat på Twelve Oaks Mall i Novi, lite roligare än vårt vanliga shoppingmall. Två timmar sa jag till E att det skulle ta hahaha, det tog fem och en halv räknade vi ut. Och endå känns det som att vi knappt hann se något - det är bara så mycket av allt, på ont och gott! 

Jag köpte underkläder från H&M , och ett par vinterskor från snobbmärket Johnston & Murpy, självklart på rea :) Erik hittade en rock på Macy's som han tänkte köpa, ända till han upptäckte att den kostade halva priset på deras websida, så han beställde den därifrån i stället. Detta var all vår shopping - helt otroligt med tanke på all tid vi spenderade. 

Jag passade dock på att prova ett par byxor och en blus jag aldrig i normala fall skulle ha testat. Jag har skittråkig klädstil och det är riktigt befriande att prova lite sånt som inte är vad man tror man passar i :) Ångrar lite att jag inte köpte blusen, och ett par liknande byxor kommer jag garanterat att köpa när jag gått ner de fem kilona jag gått upp sen i somras - usch, inget kul att prova kläderna när man inte är i toppform :( 

Ett mål för 2013 kommer definitvt vara att skaffa mig mer stil, jag är sååå trött på jeans och kabelstickade tröjor. Har ni någonsin sett mig med någon annan frisyr än utsläppt ? Nope, det är dags att utveckla sig själv ;) 


2 kommentarer:

  1. Ibland far jag sanna ryck att testa klader som inte ar jag, inte min stil som jag normalt inte skulle prova eller ens titta narmare pa for att sen kopa, bara for skojs skull... har dock markt att ibland kan det vara farligt, for nar man sen fatt pa sig kladerna ser de inte langre sa dumt ut...haha! Faktiskt ratt kul... vissa ganger ser man verkligen ut som "hej-kom-och-hjalp-mig", men manga ganger har jag faktiskt hittat mina favorit klader..:) Sa det skadar ju aldrig att prova..;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, verkligen inte. Många gånger är det svårt att se hur ett plagg verkligen ser ut på - sen har man ju en föreställning om vad man passar i också! Jag kommer definitivt att prova mer kläder som inte är min vanliga stil!

      Radera