måndag 31 oktober 2011

Happy Halloween

Har i kväll varit på Halloween konsert på Hill Auditorium I Ann Arbor. Det var universitetets orkester som spelade ett urval ur kända musikaler och filmer. Och hela orkestern var utklädd!


Jag älskar byggnaden den är så mäktig :) Vi satt högst upp
och hade bara ett lite räcke framför oss, jobbigt om man har höjdskräck ;) Sen råkade Erik ringa för att säga att han kommit fram till Washington DC. Smarta jag hade inte stängt av telefonen efterom jag inte vet hur man gör?! och för att det aldrig brukar ringa hahaha. Erik lyckades tajma när det var ganska lågt spelad musik, och självklart låg mobilen längst ner i väskan ;) Det hördes väldigt väl :) Konstigt nog skämdes jag inte så mycket som man borde.




                                                          Konserten var jättebra :) 

Sen åkte vi hem till Sandra och Shaun :) De har precis flyttat in i sitt nya hus!!! och det var jättekul att få se det! Superstort och fint var det, med tre badrum, ett var sitt kontor, gästrum, barnkammare, vardagsrum och matsal, plus en lounge :)

Gissa vem som också är sugen på ett hus. Är nog mer sugen på ett hus än barn tror jag, men man vet aldrig vad som kommer först ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar