tisdag 25 oktober 2011

Around the corner

Just nu känns det för mycket vardag igen! De sista helgerna har vi i stort sett inte gjort något förutom hållt oss inne - Erik har jobbat.


Vädret har varit lite halvtråkigt, jag vill ha sol ju! ... och det känns som jag träffar väldigt lite folk nu för tiden :( Samtidigt så försöker jag motivera mig till att plugga vilket gör att sitter hemma ensam - och pluggar.

Men annars är det bra :) Vill bara hitta lite mer inspiration och glädje, och gärna något tecken på att karriären lurar runt hörnet. ... och lyxvillan, och pengarna och mitt fantastiska sociala liv ;) ... precis där runt hörnet, jag kan nästan se det  :) Kom igen Gud, bara ett tecken på att det är nära ;)  ...och tack för allt det som ÄR bra, som: Erik, vår bil, attt vi har hälsan, är smarta, roliga och snygga osv :)

2 kommentarer:

  1. Det kommer ska du se. Min svärmor är inte sjuksköterska, hon är bara väldigt bra på sitt jobb så de rekryterade henne till den den delen av University of Michigan :P När du väl är klar med legitimation och sånt kan jag säkert fråga henne.. Tyvärr är ju Hawaii väldigt långt bort från i princip allt..

    SvaraRadera
  2. Coolt att din svärmor blev rekryterad :) Hawaii kanske är långt bort, men det låter väldigt varmt och skönt!

    SvaraRadera