torsdag 27 januari 2011

Har ni läst på Craigslist ;) ?

Penis Measuring


Date: 2010-03-02, 6:01PM PST


A friend of mine and I have been having a long-standing argument about whose penis is larger. We've tried having our girlfriends confirm to the other the exact size, but neither one of us buy it. I don't want to see his penis and he doesn't want to see mine. I don't want my girlfriend looking at his penis and he doesn't was his looking at mine.

So... We just need a girl to look at both of our penises (individually) and then to both of our faces say which one is bigger. We can't pay much. $50.

  • Location: Vancouver
  • it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests
  • Compensation: $50
PostingID: 1625829503


3 kommentarer:

  1. Hejhej!

    OM vi har sno... jo det kan man lugnt saga...:P Skickar gaaaarna over lite! Har fatt tillrackligt nu tycker jag... har en kansla av att jag far vanta pa varen ett litet tag till! :( Menmen, den som vantar pa nat gott, vantar aldrig for for lange, right? :)

    Jaha, har kusiner i Uppsala sa man har vart dar en hel del, och nu bor brorsan dar dessutom.

    Speaking of Uppsala... maste jag ju beratta en liten rolig grej. Nar jag var har som au-pair traffade jag en annan tjej som ocksa var har som au-pair som kom fran Uppsala, och bara for att, sa fragade jag om hon kande till min kusin eller kanske bara hort vem det ar... visade sig att min kusin va en av hennes basta kompisar! Allt bra liten varld vi lever i ibland...lol

    SvaraRadera
  2. Så vad ska du göra med dina 50$ då?

    SvaraRadera
  3. Maud/Thomas : Så desperat är jag inte. haha
    Men craigslist har en kolumn med "best of" som är lite roliga, och förmodligen påhittade. Denna annons kommer därifrån :)
    Kul att ni lärt er att kommentera ;)

    SvaraRadera