onsdag 12 januari 2011

Jag vill ha

Min tillvaro i Ann Arbor har hittills varit mycket trevlig:) Genom International Neighbors har jag träffat massor kul folk och har något att göra om dagarna:) Vi bor bra, och har det allmänt trevligt ;) Staden i sig är kanske lite mindre än Linköping/Uppsala men det finns mycket mer att göra, utbudet gällande restauranger och aktiviteter är stort!

 MEN ... det är några saker som skulle gå att förbättra;)

1. Jag vill ha en karriär. Hemmafru är trevligt, men jag vill ha något mer meningsfullt att göra! Jag vill ha ett välbetalt jobb som är roligt, intressant, givande och utvecklande, och där jag känner att jag bidrar med något.

2. Jag vill ha ett underbart hus/lägenhet. Vår nuvarande bostad är mysig, men det går att få bättre:) Jag vill ha något där köket är separat så att matoset kan stanna där;) Jag vill ha trägolv, stora fönster och högt i tak! Jag vill ha en cool tapet;) Jag vill ha ett stort frächt kaklat  badrum med ett stort badkar!  

3. Jag vill ha så mycket pengar att jag kan shoppa obegränsat;) Jag vill shoppa häftiga och snygga kläder och skor! Jag vill köpa massor av inredning, möbler, porslin och tavlor :) Jag vill ha råd att alltid fixa håret, käpa massor av smink och se så hipp ut som jag vill ;)

MEN, jag har redan massor att vara tacksam över :)

1. En snygg, framgångsrik och underbar make ;)

2. Hälsan:) Vi är friska och krya!

3. Vår coola bil :)

.... so I am Happy =)




4 kommentarer:

  1. Vilka krav du har dar... haha, ha sa mycket pengar du kan shoppa obegransat.. det later ju inte helt fel! lol

    Lite nyfiken... hur bor ni nu? Ar det dyrt dar?

    Joo, som sagt.. fick ju en hel del sno, sa jag skickar garna en hel del over om du vill ha lite extra? ;) Kan sakert sla rekord med snogubbar med allt detta sno...:P

    SvaraRadera
  2. Är er bil verkligen Cool???????????
    Harriet

    SvaraRadera
  3. Det är klart att vår bil är cool, det är den enda anledningen till att jag står ut med den fruktansvärda bakhjuldriften ;)

    SvaraRadera