torsdag 6 januari 2011

Hiking today

I dag var det hiking grupp :) Min favvo, det är den största gruppen med ca 70 personer. Men alla dyker inte upp varje gång utan vi brukar vara mellan 8-30 personer :) ... och man träffar alltid massa supertrevliga människor: I dag pratade jag med Dana från Israel, hennes pojkvän pluggar i Ann Arbor, och hon var nyutexaminerad advokat som hade kommit fram till att hon hellre ville baka kakor!? (inte säker på om hon drev med mig eller inte.)

Det snöade en del i dag och vi var oroliga för att bilarna skulle bli insnöade. ( Jag var mer orolig för all snösörja som gör mustangen till en cool slirig vägfarlig leksak;) ... men det gick bra :) Jag tog bara saltade vägar - som gör mustangen till en rostig leksak;)

Bird Hills Nature Area  :


Det var en fantastiskt skön 1 1/2 timmes promenad i ett vackert snölandskap, och bara 2 minusgrader :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar