torsdag 3 februari 2011

Inspiration :)




Jag har några inspiratörer som jag brukar återkomma till och lyssna/titta/läsa på :) Detta brukar resultera i att jag blir mycket gladare och positivare och bryter tåkiga tankemönster :) Dessa människor får ALLT att låta möjligt!! .. och inte bara möjligt utan enkelt och roligt =)

Jag tror allt handlar om vilket tankesätt man har och hur man förhåller sig till livet. Jag tror på the "law av attraction" genom att känna/tänka så drar man till sig upplevelser och händelser som motsvarar ens sinnesstämmning:) Nu har jag tillbringat hela förmiddagen med att bli inspirerad ,,, so everything is possible :)

2 kommentarer:

  1. Hahah jag mottager gärna tips!

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående bloggare, vilka är de här inspiratörerna? Jag behöver inspireras!!

    SvaraRadera