lördag 26 februari 2011

Skunk


När vi åt en sen tacolunch idag  med gårdagens rester kom vår hyresvärd Rebeckah och knackade på. Hon nämnde att en skunk hade "sprayat" ner gången utanför huset med sin odör haha:) Hon frågade om vi hade skunkar i Sverige;) jag var så fokuserad på om jag hade matrester i ansiktet och mindre fokuserad på samtalet , så jag svarade att vi så klart hade skunkar i Sverige ;) Erik mobbbade mig och undrade var de skunkarna fanns haha :) Rebeckah undrade om vi hade känt stanken i morse vilket jag nekade till ....  När tröga jag sedan tänker efter kommer jag i håg att jag i morse vaknade av att det luktade riktigt unken tacos med vitlök och habanero som stank värre än någonsin förr :(( Erik och jag undrade hur sjutton gårdagens middag kunde stinka så dant. På toaletten undrar jag hur sjutton det kan lukta så utan att vi är magsjuka haha :) Det tog mig tid att fatta, men jag säger bara SKUNK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar