tisdag 15 februari 2011

Stackars, stackars...

mig :) I går hade jag feber hela dagen, kände mig matt och svimfärdig. Att handla mat var en plåga, orkade inte leta reda på tabasco och toalettpapper ;) så min handling blev oklar haha.

På kvällen skulle vi mysa med god mat och pannacotta ;) ... men Erik vägrade pussa mig för att han inte ville bli smittad! Så det blev bara kindpussar och pussar med stängd mun :) Pannacottan blev ingen höjdare, det amerikanska gelatinet och vaniljen är skum :( men jag fick i mig allt ändå haha.

Eriks humör började inget vidare i går kväll, han skulle synka sin dator med jobbdatorn och råkade radera allt han gjort under dagen som ska presenteras på ett möte idag!! Erik blir sällan arg, men när det gäller datakrångel blir han som en annan person! Det blev begravninsstämning i några minuter innan han kom på att han även hade synkat sin lilla jobbdator tidigare, så allt fanns kvar på den! Så det var bara för honom att åka och hämta den lilla datorn på jobbet! Från misär till lycka!! :)
Birkan Tore, det holländska mediumet;)

Efter maten kopplade vi in min dator till tvn så jag kunde kolla på "Det okända". Vilket lyft att få in den holländska killen som medium, han var ju lite söt ;) eftersom vi har så få tv kanaler blir det en del netflix och tv4play. I sängen brukar jag alltid kolla på "halv åtta hos mig" innan jag ska somna haha :)

I dag mår jag lite bättre, har någon djup hosta och ont i huvudet, men jag tror  jag överlever :)  ... men bara för säkerhets skull var jag tvungen att avboka den super japanska international neigbors gruppen :)

4 kommentarer:

  1. Det lat inge vidare...:( Krya pa dig nu!!!

    SvaraRadera
  2. Bilat, akt buss och flyg..:) Sa nu har jag bara resten av staterna kvar...haha!

    SvaraRadera
  3. Typisk att killars problem alltid är större
    du är jättesjuk och Erik har problem med datorn
    och du får inte ens en puss.
    Tur att vi kvinnor kan trösta oss med god mat
    och söta pojkar på TV

    SvaraRadera
  4. Maud :

    hahaha :) Vilka pojkar tittar du på =)? haha.... God mat och Gott vin e alltid en tröst:) Som tur är mår jag bättre, lite snorig o hostig bara, men nästan frisk, det var aldrig någon fara, men jag har ovan vid att ha feber ;)

    Erik vill forfarande inte pussas, han vill inte bli smittad :) ... haha, men håller med om att mäsn problem ALLTID är större haha :)

    SvaraRadera