onsdag 2 februari 2011

Jag är en latmask:)

... har tillbringat dagen med att kolla serie, visserligen en bra en, men ändå;) Hade jag inte haft arbetstillstånd hade jag till och med kunnat njuta ;) ... skulle vilja träna men har dåliga ursäkter ;)
 - Har inte råd med gymkort just nu
- Gillar promenader, men dels är det kallt, och dels tål inte mina vinterskor snö :(
... sad but true ,,, och lite ursäktande ;) (det med skorna är sant, de skulle inte hinna torka till i morgon då det är hike med international neighbors. Köp inte mockaskor av uggs karaktär (har skechers) för de tål verklgen INTE snö.) Saknar alla mina vinterskor som blev kvar i Sverige ;(

... tur att pilates går att göra lite varsomhelst :)

1 kommentar:

  1. Kedjorna får du _gärna_ ta hand om, jag kan till och med lära dig hur man gör dem...men jag varnar dig, det är aptråkigt ;)
    Kul att se en annan svenska som bor i Michigan, Ann Arbour ligger ju inte så långt ifrån West Bloomfield där vi ska bo. Du kanske vet om det är värt att gå med i SWEA Michigan eller inte? Har hört att vissa avdelningar inte alls är aktiva eller nåt att ha..

    SvaraRadera