onsdag 9 januari 2013

Vårkänslor i Januari


Solen skiner för tredje dagen i rad - helt fantastiskt! Dessutom är det faktiskt 6 C ute :) Man blir ju verkligne lycklig av väder! Sista tiden har varit ganska grå, men nu verkar det ha vänt!


Har jobbat fram till efter lunch. Efter det åkte jag till Kohl's, såg en tröja där som jag inte kan släppa hahaha. Tyckte den var lite "dyr", men när jag kom till kassan visade det sig att jag fick den för en femtedel av priset - istället för bara 30% procent rea aom jag trodde det var - kanonbra! Gillar fynd. Jag shoppar alltid väldigt billigt ;) 


Hur som helst, köpte proteinpulver också - har bestämt mig för att träna varje dag denna vecka och helt komma ut och springa också - tyvärr inte idag, har redan slösat bort ett par timmar så nu blir det plugg!

Om någon undrar så har jag inte gjort NCLEX än, väntar på att få "letter of authorization". Betalade avgiften för en månad sen så det borde definitvt vara här när som helt, och efter det kan jag boka tid. Och tydligen är de "skyldiga" att ge mig en tid inom en månad :) 



... hehehe, sorry för bildregnet, vill bara visa att solen skiner i hela Ann Arbor! :) Svårt att köra och ta kort samtidigt dock, nästan lika svårt som att texta och köra ;)


2 kommentarer:

  1. Haha! Ja visst har det varit underbart! Trakigt bara att det blir regn till helgen, men ska ju bli riktigt varmt i alla fall...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Man får njuta så länge det varar :) Ser fram emot lite varmare väder trots regnet :)

    Kram

    SvaraRadera