söndag 28 augusti 2011

Sunday Evening

Vi sitter och lyssnar på Graceland radio haha;) Vilket vi oftast brukar... Erik har hittat någon bluegrass station som har varit på en del sista tiden... Bluegrass är coolt när det låter som bäst, när det låter som sämst är det läskigt likt fräslningsarmens sång :) Helgen ha spenderats för mycket framför datorerna och för lite ute i det fina vädret! ... ok vi har hunnit med middag och sports champion på PS3 hos Sandra och Shaun, och grill i går :)

Men ikväll har vi faktiskt varit ute och sprungit och sen körde jag ett pilates pass och Erik styrketränade. Både löpningen/joggen och pilatesen flöt på ovanligt lätt!
Vi har även gjort ett nytt styrketränings schema till mig. I mitt tidigare körde jag igenom hela kroppen i ett pass, vilket innebar att det är få övningar för varje muskelgrupp, och ganska jobbigt att ta i mycket när det blir så många övningar. Nu har vi istället delat in kroppen i tre omgångar. Vilket gör att jag kan köra tyngre och fokusera mer på varje muskelgrupp, vilket förhoppningsvis leder till att jag kan bygga mer muskler:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar