måndag 1 augusti 2011

Veckans Träning

Måndag: Styrketräning 45 min. Jogg/PW 45 min.

Tisdag: Träning a la "Bodyrock". (Sleeping crab, one leg lift & toe touch, elbow plank/side plank lift combo, one leg bridge lift, shelf butt exercise x 50, 20.43 minuter.

Onsdag: Pilates, Jogg/PW 60 min.

Torsdag: Jogg/PW, Styrketräning.

Fredag: Jogg/PW. Träning a la "Bodyrock". (Sleeping crab, one leg lift & toe touch, elbow plank/side plank lift combo, one leg bridge lift, shelf butt exercise, burpees x 50, 23.24 min.

Lördag: Jogg /PW. Träning a la "Bodyrock". (Sleeping crab, one leg lift & toe touch, elbow plank/side plank lift combo, one leg bridge lift, shelf butt exercise x 50, 16.40 minuter.

Söndag: Jogg/PW, Styrketräning, kvällspromenad.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är!! Kan inte du få igång mig med? Behöver motivation. /Karin

    SvaraRadera