torsdag 15 mars 2012

Dagens Tur i Oturen

I morse när jag skulle sminka mig välter jag hela min sminkorg, full med smink - ner i toaletten! Borstar, puder, ögonskuggor, läppstift, rouge mm mm :) Toaletten är helt full med smink som ligger och flyter! - Till saken hör att jag är världssämst på att skruva på locket på saker, i alla fall enligt min käre make ;) ... och jag använder i stort sett bara mineralsmink, så om locket inte är påskruvat och det rinner in vatten så blir det en ganska äcklig sörja! - speciellt med toalettvatten ;)

MEN, efter att ha diskat allt och tvätta alla borstar verkar det som att jag faktiskt skruvade åt locken och allt klarade sig :) Nu väntar jag bara på att puderborsten ska torka så jag kan få på mig lite puder och se lite mindre glansig ut ;) - vi har ju varmt även i dag ;) Men är såååå tacksam över att allt klarade sig!

1 kommentar: