måndag 19 mars 2012

Dagens visdoms ord, eller nåt ....

6 kommentarer:

  1. Vad kul med videoblogg!! Du lät precis som jag hade föreställt mig :) Sol gör en definitiv glad även om jag försöker att inte påverkas av vädret. Men är det inte så solen hjälper till att utsöndra lyckohormoner också? Eller kanske jag bara hittar på. Haha. Precis kommit in från en lång och upphackad joggingtur. Provade en ny runda men den var inge bra för det var fullt av traffikljus som alltid blev röda när jag kom. Blev nästan etter intervallpass istället :p

    Ha en fin dag!! Kram.

    SvaraRadera
  2. Haha, gjorde jag ;) Är kanske mer förutsägbar än jag tror ;) Videon var inte så seriös... filmade egentligen något annat i ett annat syfte och bara testade att göra något mer fånigt ;)

    D- vitamin bildas när man utsätts för solljus - den motverkar bl a depression:) Men det kanske finns någon komponent som bidrar till lycka oxå :)

    Kul med variation - men för mycket trafikljus är inte direkt någon höjdare, du får springa längst strandkanten ist :)

    SvaraRadera
  3. Hihii vad roligt att du börjat filma! :D visst är det härligt med vädret, riktig sommar ute! Och det är bara mars...helt galet :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Professionell film va ;) hehehe ... Ja, vädret är galet! Bara att njuta! KRAM

      Radera
  4. Neeej vad kul med ett litet video inlagg...:D hade forestallt mig att du lat annorlunda dock...haha, vet inte exact hur, men inte som du lat iallefall...:P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ofta har man någon bild i huvudet av hur en person man sett på "bild" för sig och låter ;)I bland stämmer den och ibland inte :) Du får göra ett videoinlägg du oxå ;)

      Radera