tisdag 20 mars 2012

Second time around

Eftersom vi har helt galet sommarväder! 27 grader Celsius idag!!! Så passade jag på att ta en andra jogginrunda ikväll! Fick även med mig Erik. Vet inte om det är sällskapet eller om det bara är så att det går så mycket lättare att springa på kvällen?! ... på morgonen känns det så mycket segare.

Det kanske är en god ide att börja springa på kvällarna istället, i alla fall nu när det är så ljust och vackert. Men vi får se, värmen ska hålla i sig till och med Torsdag sen blir det kallare igen!

Ni kan lita på att jag verkligen njuter! Jag skjuter till och med upp frisörbesök tills det blir dåligt väder, har ska det inte förspillas sol och värme!

Vi har faktiskt varit ute och gått flera kvällar i rad i riktigt ljummet väder! Och kanske börjar jag vänja mig för i natt lyckade jag faktiskt sova trots värmen!

Det är som sagt bara att njuta så länge det varar! Och jag står fast vid att man blir så mycket lyckligare av sol - det behöver inte vara så jättevarmt! Men dagsljus och solljus is tha shit :)

4 kommentarer:

  1. Helt galet fint väder! Woohoo så glad man blir! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Åhhh!!!, det bästa med vintern är att den tar slut ;) och det är som att livet bara börjar om och visar sig från sin bästa sida ;) - och den gråa kalla vintern är redan glömd tack vare solen ;) oj vad poetiskt eller nåt, måste va solstingen ;)

      Radera
  2. Två rundor på en dag? Jaja, jag visste allt att du är mer galen än mig :) Härligt med sol! Njuuuut! Här tittar också solen fram så ska snöra på mig joggingskorna och bege mig ut (dock bara en runda för mig) :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi njuter för fulla muggar ;) I know, nu jäklar ska det deffas och tränas hahahaha ;) Näää, tycker det e helt okay att ta två rundor på en dag om de inte är galet långa och om det är flera timmar i mellan :) Kvällsjogg is the shit! Hoppas du får en härlig runda! Kram :)

      Radera