onsdag 21 mars 2012

I've said it before, but I'll say it again...

Ljumna försommarkvällar is the shit :) Vi grillade ikväll och satt ute och åt för första gången!


Supermysigt att höra fåglarna kvittra och se ekorrnarna skutta och hoppa :)


Erik fick mig att skratta så jag nästan kiknade ;) 

Om någon är intresserad av mattips så rekommenderar jag "falsk potatissallad" dvs, zuccini i bitar med lite purjolök, sour cream, majjo, salt och peppar och lite honung :) Oväntat likt riktigt potatissallad, fräscht och gott men - mindre carbs :) Har jag sagt att jag älskar sol och värme ;) ?!?! ;)


4 kommentarer:

  1. Rå zuccini alltså? Måste prova :)
    Idag lagar jag denna paj: http://www.alltforforaldrar.se/56kilo/kottfarspaj-lc-lchf/ (fast jag använder vegetarisk färs). Den ser himla god ut men jag måste vänta på E (och träna) före jag får smaka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, rå zuccini i små bitar :)

      Paj är så gott! Tyvärr tycker jag inte mandelmjöl blir så bra, E klagar i alla fall ;) Men nu var det ett tag sen jag gjorde på mandelmjöl, kanske dags att försöka igen ?

      Radera
  2. Åh vad underbart! Värme och sol, skicka hit tack! Låter som en mycket mumsig sallad! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni har väl oxå fått lite vår i Sverige ? ;) Men delar gärna med mig annars ;)

      Radera