torsdag 8 mars 2012

Fyra nyanser av brunt :)


Bjuder på en fin kvällsbild :) Damn vad snygg jag är i mörker :) 
Erik hjälpte mig att tona håret till brunt i går - inte lätt att hitta toning i USA, det mesta är färg - och vill man prova en helt ny hårfärg så föredrar jag toning :) Färgen blev ojämn och på vissa ställen lila/rosa/grå. Men det gör inte så mycket, ville mest känna efter om jag trivs i mörkare och det gör jag. Så när jag tvättat ut toning ska jag nog göra massa mörka slingor, yeah :) !

Annars har jag spenderat fem och en halv timme!! på Twelve Oaks Mall idag- (fattar inte var tiden tog vägen ;) ) med Helena :) Hon är helt underbar att hänga med - helt fantastisk utstrålning och inställning - hoppas hoppas hon har smittat mig lite :) 

Det blev ingen shopping konstigt nog, såg massor fint, men inget jag kände att jag måste ha. Men roligt att se alla vårfärger och sandaler.  Höll på att köpa te, men när jag skulle betala blev det ca 35 dollar!! för typ 1 dl te i lösvikt  - spelar ingen roll att det gick att återanvända och torka flera gånger - galet mycket pengar för lite te :) Men riktigt skoj att se ett nytt köpcentrum och att umgås med Helena :) 

4 kommentarer:

  1. Akta så jag inte smittar av mig med passion för filmbranschen bara, då kanske du börjar springa på auditions dagarna i ända ;) Fast du har ju redan en roll säkrad, i min nästa film hehe!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja du , det vore något :) auditions dagarna i enda :D Ser fram emot min filmdebut dock ;) Med din talang och ambition så lär det bli succe! :)

      Radera
  2. Du har smittat mig kan jag säga, nu är jag också skitsugen på att färga håret! :D Sitter och tittar på färgnyanser och funderar...är jättesugen på mörkbrunt med guldiga slingor i men vet inte om jag vågar heh..

    SvaraRadera
  3. Övertygad om att du är skitsnygg i alla hårfärger ;) Men förändring är alltid kul. Mörkbrunt med guldiga slingor låter superfint :)

    Jag gillar även prinsessan Madeleins och Carolina Gynnings hårfärger ... får se var det slutar. Måste bara tvätta ur lite mer toning så ska ska jag slingra sen ;)

    SvaraRadera