lördag 12 maj 2012

... and now what ?

Jag tog mig faktiskt til bibblan i dag och spenderade runt fem, sex timmar där - enligt klockan i alla fall. Tycker att det känns mer som två, tre ?! Det var till och med ganska roligt att plugga :) även om det blev lite pauser på skype, och lite googling ;) Hade med mig en proteinbar, men strax innan fem blev jag tvungen att gå hem och äta :) Så nu är jag mätt och belåten, och har pratat en liten kortis med Erik och svärmor ;) ... så då är frågan. Vad sjutton ska jag hitta på nu, klaockan är bara sex och det är ju Lördag ! :)




2 kommentarer:

  1. Åh vad jag absolut INTE saknar dom där böckerna och frågorna :P Kommer ihåg när jag pluggade som värst - då drömde jag frågor och kunde vakna mitt i natten och vara tvungen att ta reda på ett svar. Inte bli så galen är du snäll! :) Plugga på - snart är det din tur!! Kram.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja usch, stressande när man är så inne i något att man drömmer om det :)

    SvaraRadera