onsdag 16 maj 2012

Inte svårt att sysselsätta sig ...

I bland är det väldigt skönt när dagen går i ett och man inte har så mycket tid att sitta och grubbla på eller spendera vid datorn. Egentid i alla ära, men att tillbringa för mycket tid med sig kan även driva en till vansinne ;)

På morgonen möttes min International Neighbors grupp i botansika trädgården för att strosa och fika, mycket trevligt att umgås med alla dessa härliga brudar i alla åldrar! Efter det blev det lunch och en tripp till Farmers Market där jag köpte lite örter som jag tänker plantera i en stor kruka.


Hann även med en stunds  pluggande innan jag gick över till min granne Melida för att njuta av hennes trädgård och sen strosade vi runt i området och kollade in hus som var till salu :) Övertalde henne att få hänga med på hennes mosaik "kurs" både i morgon och Söndag! Lovely. Var även tvungen att åka och handla då det var totalt brist på vissa saker som balsam och mjölk ;) Sen var jag lat och tog indisk take out till middag, såååå gott! Nu dricker jag kaffe och tänkte gå ut och springa för att köra ett styrketräningspass efter det. Usch det har blivit dåligt med styrketräning - och jag vill absolut ha kvar alla muskler så jag MÅSTE verkligen komma igång på allvar!!! ... blir det tid över så kommer jag naturligtvis att plugga ;) Trevlig Kväll ;)




1 kommentar:

  1. Ja jag håller med.... egentid i all ära men.... jag håller mig fullt sysselsatt som gräsänka nu :-)

    SvaraRadera