fredag 25 maj 2012

Good Feeling ...

I dag är det super varmt och soligt igen, över 30 grader C. Ännu en gång önskar jag att jag planerat lite i förväg och bjudit över någon / några på grill och lagt kött i marinad. Istället är jag trött, gick upp 4.30 i morse och sov inte så många timmar:) Kan lika gärna gå ut och springa och ta en tidigt kväll I guess ;) Måste komma på en Fredagsmiddag bara, nu har jag ätit ur frysen hahaha, och det kommer dröja innan jag äter blomkål och bacon, det är ett som är säkert!

Annars känns det som att det är lite smått och gått som klaffat och löst sig ;) Saker som jag har oroat mig för men som faktiskt verkar kunna ordna sig :) Sen känns det som finns ännu mer som skulle kunna klaffa och bli så ofattbart bra! :) ... jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att vissa saker ska gå den väg jag vill, och det pirrar i magen ordentligt när jag tänker på det :)  Men sen är det ju det där vanliga - vågar man hoppas på att något ska kunna bli bättre än man vågar föreställa sig ? - 


Sista helgen som gräsänka! 

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det går vägen och allt klaffar för dig!! Och härligt att få hem mannen din igen!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Det hoppas jag med! Det var helt fantstiskt underbart att få hem Erik igen, hade nästan glömt hur snygg han var ;)

    SvaraRadera