tisdag 1 maj 2012

What if ...

Undrar hur mitt liv skulle ha sett ut om vi bodde kvar i Linköping ? Tittar på dessa fantastiska och våriga bilder från Linköpings sista April firande :) Har inget minne av att vi någonsin gick och tittade ?! Varför? - jag undrar om jag var en tråkigare och mindre social människa i Sverige och inte tog tillvara på det som erbjöds ? Vet inte varför Linköping plötsligt känns så lockande ? ... jag skulle ju inte grubbbla utan fokusera på här och nu och på vad jag vill i framtiden :)

Bild : corren.se

Bild: Corren.se
Minns filmen "Sliding Doors", med Gwyneth Paltrow i huvudrollen. Hennes liv utspelar sig i två versioner, en där hon hann med ett tåg, och den andra, där hon missade tåget. Man fick se de båda historierna parallelt - och hennes liv tedde sig helt olika i de två versionerna :)

 ,,, så undrar hur mitt liv skulle se ut om vi var kvar :) Jag skulle säkert inte var helt nöjd där heller, känns som jag aldrig blir nöjd. Funderar på hur mycket det har med platsen att göra egentligen. Har den sista tiden träffat en del nya människor, och då får man ofta frågan om man trivs i Ann Arbor ;) Mitt svar har varit att jag hellre skulle flytta tillbaka till Sverige, men när jag sen ska förklara varför så är det precis som att jag får tunghäfta och kommer inte på en enda anledning till varför hahahaha ;) helt knäppt! Tror det jag egentligen saknar är ett fungerande liv på alla plan :) ...  ska sluta gnälla och älta :)  ... och fokusera på det jag vill ha istället :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar