onsdag 2 maj 2012

Mosaik

För ett par veckor sen så provade vi på glasmosaik med min International Neighbours grupp, och i dag fick jag tillbaka mitt verk efter att själva "cementen" stelnat och torkat. Mosaik är så kul! .. och man kan göra hur mycket olika saker som helst och använda massor av olika färger på "cementet". Det var flera som använde fyrkantiga glasbitar och varvade med fina stenar! - hur fint som helst. 

Jag har tänkt att använda katten som grytunderlägg ;) fast egentligen är det en sån där grej man sätter runt "knappen man tänder lampan med i väggen" . Damen som har studion ska packa ihop och flytta tyvärr, men ska försöka ta mig dit igen och se om jag kan göra lite mer underlägg :) 


1 kommentar:

  1. Så FIIIIINT!! Jag älskar sådana grejor, skitfin verkligen :)

    SvaraRadera