söndag 27 maj 2012

Kvällens underhållning

Har hittat ännu en svensk film på netflix - Tillsammans :) Hahahaha, vad bra den var! såg den för länge sen och tyckten den var så där - i kväll tyckte jag att den var skitbra. Hoppas verkligen inte det var så illa i verligeheten som i filmen på 70 talet hahahah - jösses.
Men antar att det överdrivs lite eftersom det är film ;) Bäst är ju när ett par flyttar ut ur kollektivet för att Pippi Långstrump är kapitalist och materialist ! Spenderade en sor del av dagen tittandes på melodisfestivalen - skulle bara kolla en stund men blev fast - det var ju riktigt bra och modernt i år! Och en fantastisk insats av Sverige och Loreen!! Så spännande ju - fast hade det på känn ganska tidigt att Sverige skulle vinna ;) 
- jepp spenderat en stor el av dagen framför dumburken!

Av någon lustig anledning så triggade filmen en hel del Sverige längtan ;) Det måste ju ha berott på kläderna hehehe ;) ... och den svenska mentaliteten!

4 kommentarer:

  1. Nu har vi skiftbyte i gräsänke-statusen, i morgon åker G och med undantag för lördag kommer han vara borta tre veckor sammanlagt. Det är lite i längsta laget även om jag gillar min ensamtid;) Tiden har gått rätt snabbt ändå för dig va?

    Det kommer bli mycket Netflixande för mig också, kul att det finns svenska filmer där. Hörs och ses :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, snabbt och snabbt, folk försöker intala mig det, men det har känts lite segt ;) Men det är klart att det går!!! Det finns värre situationer än att vara ifrån varandra i tre månader. Tänk så mycket du kommer hinna skapa!

      Radera
  2. Jag älskar den filmen! Den är hur underbar som helst ju :)

    SvaraRadera