onsdag 23 maj 2012

Pioner

Här i Ann Arbor är det lite av en tradition att gå till Nicholas Arboretum (STORT natur och växt område mitt i down town) för att titta på när pionerna slår ut!


   Så ikväll bar det av :)


... och jag var långt ifrån ensam :)


Så fint, och det luktade väldigt gott!


Massor av olika sorter finns det! Det blev verkligen en härlig kvällspromenad på nästan två timmar! - räknar in promenaden dit och hem också! Helt underbart ute, i downtown var det fullt på uteserveringarna och livemusik på flera restauranger. Dessutom blir jag alltid så nostalgisk och lite sorgsen när jag promenerar i genom Central campus och alla vackra byggnader - jag minns verkligen tiden man pluggade och hur spännande, nytt och kul allt var :) ... åhhh vill också ! 






2 kommentarer:

  1. Pioner är så vackra synd att dom blommar så kort tid här i Gröndal är det bara knoppar ännu men nu har värmen kommit så dom blommar nog snart

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, jag vet, de blommor superkort - här är det världens hysteri i att tajma exakt när i stort sett alla blommar, universitetet skickar ut e-mail till och med :)

      Radera