tisdag 22 maj 2012

Miss my baby

Nu har jag varit gräsänka i två och en halv vecka, och på Måndag kommer äntligen min älskling tillbaka! Innan jag träffade Erik så tänkte jag på mig själv som lite av en eremit hahaha :) Jag gillade verkligen att vara själv. Men den senaste tiden har jag märkt att vara ensam inte riktigt är min grej längre - jag hamnar helt i obalans i denna ensamhet. Det enda positiva är att matlagningen är så mycket enklare hahahah. Det är väldigt mycket LCHF, och ganska mycket samma sak - dvs, tyvärr är jag så tråkigt så jag kan äta samma maträtt tre dagar i rad - så länge det är "näringsrik och vällagad mat" :) 

Saknar Erik så! ... och det är mycket tankar som far runt just nu, mest om framtiden - Hur det kommer att bli i sommar och höst och vad vi kommer bestämma oss för. Och det viktigaste av allt - att återskapa balansen av jämnlikhet och sätta p för detta hemmafruliv :) 


Hehe, bjuder på en "fotomodellsbild" av min snygging ;) 

2 kommentarer:

  1. Forstar att du saknar honom... snart sa..;)

    Haha, snart ar jag i samma sits som dig.. min beger sig av imorrn fast kommer hem nasta onsdag igen.. sa han blir inte borta lika lange som din Erik. Och jag som ar langledig nu.. far jag forsoka halla mig sysselsatt pa egen hand...haha!

    SvaraRadera
  2. Japp, han är tillbaka på Måndag,,, nedräkning ;)

    Några dagar är helt okay att vara själv,,, men rätt segt en längre period. Ahh vad synd att M är borta när du är ledig! Det är ju då man ska hitta på saker :)

    SvaraRadera