tisdag 15 maj 2012

Kvällens Underhållning ....

Efter maten (äckligaste LCHF middagen ever, halvkokt blomkål med grädde, bacon - ett halvt kilo hahaha, och fetaost) så tog jag mig till Kohls, Marshalls, Old Navy och Target för att hitta ett par neutrala eller mörka chinos - helt utan framgång :(  I morgon blir det shoppingmallet Briarwood.

... sen blev det förstås Netflix igen ;) Först en dokumentär om processad mat " Food Fight", men den var lite för seg. Så nu sitter jag här och tittar på en dokumentär om Jefferson Airplan, ett av världens coolaste band. 60- tal, San Francisco, snygga männsikor och fantastiskt bra psykedelisk musik - kan det bli bättre :) ? Sångerskan Grace Slick har blivit framröstad till en av sextiotalets snyggaste människor flera gånger om - men hon har även hamnat på första plats över människor " som inte åldrats snyggt" Jag håller inte med, skulle hon fixa håret, skulle hon fortfarande vara snygg ju ;)

4 kommentarer:

  1. Tack och lov för Netflix!! En riktig livräddare ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen!Man hittar verkligen allt :)

    SvaraRadera
  3. Jaa verkligen tur att Netflix finns!:) Man kan alltid hitta något att se. Vi såg dokumentären Food Inc igår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter att ha sett food inc över gick jag till att handla enbart ekologiska mejeriprodukter och kött:) Fy för hur de behandlar djur :( Om folk skulle ställa krav och vägra annat än bra behandling av djur skulle situationen bli så mycket bättre.

      Radera