måndag 21 november 2011

Back on Track

 I dag blev det mycket striktare kost hahahaha :) Nä då, så illa är det inte. Men hade nästan ingen mat hemma så detta fick bli lunchen. Jag verkligen älskar detta bröd! Det är Wasas crisp' n light. Varje brödskiva innehåller 4 g kolhydrater, vilket är helt ok! Brukar äta mackorna med massor av ägg och majjo eller med tonfiskröra. Eller så tager man vad man haver, massor med cream cheese, kalkon och avocado.( ... fick i mig några tuggor av helgens äpplekaka och löpskaka också:) ) Jag är hopplös om det finns något gott hemma. Plus att jag inte kan slänga mat. Den måste ätas upp:) 


Vet inte var dagen har tagit vägen ?! Efter jag skjutsat Erik till jobbet kollade jag mail och läste lite bloggar. Sen skypade jag ett par timmar, åt lunch, gav mig ut och sprang  (helt underbart väder förresten, med sol och blå himmel) och körde ett stryrkträningspass, duschade och nu sitter jag här och klockan är halv fem och det är snart dags att hämta Erik på jobbet. Innan dess ska jag handla lite mat, helst planera in mat för halva veckan så man slipper småhandla hela tiden :) Sen är det ju Thanksgiving denna vecka - vilket innebär turkey :)!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar