fredag 4 november 2011

The perfect blue sky

Om man tittar ut från det ena fönstret i sovrummet så det nästan ut som vi bor på landet :)

I dag är det jättefint väder med perfekt himmel. Haha, älskar när himlen är blå, blir alldeles lycklig ;) Borde så klart ut och gå eller springa eller bara ut och njuta.

Som vanligt rusar tiden i väg. I går eftermiddag åkte jag och hämtade Erik på flygplatsen. Och i morse var vi ganska sega, han var nog inte på jobbet förrän 9.30.

Jag har fruktansvärt spännande planer för dagen;) Ska nog ut och springa, köra ett styrketräningspass, helgstäda (bllllääääääääääää), borde plugga. Sen måsta jag handla mat, borde även handla lite annat också. Vi måste köpa nya tallrikar, våra ett år gamla vita IKEA tallrikar ser ut som de har varit använda i 20 år och är helt sönder repade. IKEA i alla ära, men en hel del saker är av riktigt dålig kvalitet. Sen har jag en skype dejt ;) Så med andra ord, jag hinner nog inte allt, för klockan är redan halv elva ...

3 kommentarer:

  1. Haha låter som min dag. Tvättar, pluggar och gör allt annat i mellan...hoppas hinna med något.

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar! :)
    Det har blivit ganska mycket resande fram och tillbaka genom åren och ett tag kändes det som jag levde mitt liv i en resväska...
    Nu går vi igenom vårt sista år av långdistans och sedan väntar livet i USA! Can't wait!!

    SvaraRadera
  3. Madeleine :) Full rulle med andra ord.

    Jag trodde inte det var möjligt att vara så upptagen fast man inte jobbar, men det går! Och plugga kan man göra hur många timmar som helt - man blir aldrig fullärd ;) hahaha ( fast koncentrationen tryter efter några timmar för mig )

    SvaraRadera