lördag 12 november 2011

Life is good ...

Det är Lördag kväll/natt :) ... och jag bloggar :)

Det har varit en bra dag idag :) ... vilket det är de flesta dagar i och för sig. Men vi har ätit massor med god mat och spelat singstar. Jag har börjar upptäcka att jag och Erik inte är speciellt bra, alla gånger vi har spelat i USA har vi varit nära eller så har vi förlorat. Så i dag :( Men jag tror det helt enkelt beror på att jag är för nykter för att sjunga tillräckligt bra, och för att vi körde versionen med en hel del ABBA. Jag är kass på ABBA, de är för bra för mig.  Jag måste ha skrikigare låtar haha :)

I morse bakade jag bananamuffins, och har även ätit äppelpaj i kväll. Det är gott, men det går utför ... Har i och för sig varit ute och sprungit och kört ett pilates pass :) Solen har visat sig hela dagen också... en riktigt trevlig Lördag!

Nu har våra gäster gått hem och med tio minuter kvar av denna dag, kom E på att han kan ha deadline på något som är klart men ej inskickat, oooops :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar