måndag 28 november 2011

Sometimes you just have to force yourself...

Yapp, i bland får man tvinga sig själv. Övertygade mig själv att jag är så mycket snyggare med massor med muskler och fast hull :) Klädde på mig tre lager kläder och lånade Eriks mössa. Bara 3 C ute.

Laddade ner ett program från svensk radio. Det gjorde mig så förbannad så jag sprang på rätt bra. Detta lyssnade jag på om någon annan känner för att bli lite arg.

Efter joggingturen så körde jag ett styrketräningspass, fick även övertala mig själv hur bra det är med styrketräning vs slöa/bli soffpotatis.

Även om jag inte upnått de resultat jag vill ha än, så får jag nog vara lite snäll mot mig själv och ge mig lite beröm:) Jag har faktiskt följt min träningsplan som jag upprättade i Juni?!. Och tränat i stort sett varje dag:)

... så bra jobbat Gabriella ;)

5 kommentarer:

  1. Ser inga muskler på bilden men inget hull heller så du har skött dig bra trots alla godsaker

    SvaraRadera
  2. Vi har ätit massor, och gott var det!

    ... haha, nä man ser inte mycket genom tre lager kläder:) Möjligtvis lite Michelin light :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Idag köpte jag nya utejoggingkläder - so no more excuses! Stå på! Kram.

    SvaraRadera
  4. Kan du inte skicka över lite motivation till mig? Soffpotatisen vinner hos mig i nuäget tyvärr..

    SvaraRadera
  5. Nadja, du får tvinga dig själv ;) Kollar just nu på Dr Phil och de pratar om att få den perfekta vältränade kroppen :) Visualisering ska vara effektivt ;) Så föreställ dig din kropp som du vill att den ska vara ... :)

    SvaraRadera