tisdag 15 november 2011

Karsten, jag har kontakt...

På Måndagar är det ju "Det okända" på svensk tv :) ... vilket jag fortfarande följer. Jag måste väl erkänna att jag i det stora hela tror på det dem gör. Vissa med bättre resultat och vissa med sämre.

Här om morgonen så hade en stor prydnadspumpa flyttat på sig, från en hylla till en meter bort på diskbänken. Jag tyckte det kändes lite häftigt, och undrade om någon från andevärlden hade ett budskap åt oss ( I know, en pumpa liksom, vad kan budskapet vara ?) ... Så jag ropade på Erik och visade pumpan. Erik andades tungt och väste fram " Karsten, vi har kontakt" - vilket han gör när han vill göra lite narr av " Det okända". Det visade sig att Erik hade flyttat pumpan eftersom han sköljt av en del jord på den ... ;)

Måste erkänna att Karsten the psychic medium är lite rolig även om han är för mycket hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar