torsdag 17 november 2011

Fit in six

I dag var det kallt ute:) och dessutom hade jag ett långkok på spisen som jag inte ville lämna. Bestämde mig för att skippa joggen och köra playstation spelet "fit in six" istället. Man kan alltså sätta i hop sina egna träningsövningar och välja mellan cardio, yoga, dans, boot camp eller styrka av olika delar av kroppen. Det finns flera olika program med olika längd så man kan variera sig :)



Nackdelen med det här spelet är att övningarna är ganska lika. Yogan påminner om träningen för rumpa som har i stor sett samma övningar som magträning. Lite mer variation mellan övningarna vore önskvärt. Men ganska kul och bekvämt är det, och alltid roligt med variation :)

2 kommentarer:

  1. Wow! Tank vad grejer det finns pa datorspel nu for tiden... Du ar sa duktig med din traning sa det inte ar sant! Sjalv blir jag glad om jag lyckas komma ivag till gymmet 3 ganger i veckan... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tre gånger är ju fantastiskt bra med tanke på att du har jobb och barn! :)

    SvaraRadera