lördag 21 januari 2012

Ann Arbor Restaurant Week

Fram till i går så var det Ann Arbor Restaurant Week :) Vilket innebär att medverkande restauranger sätter i  hop en supersmaksig trerätters meny för 25 dollar :) Detta är ett ypperligt tillfälle att gå på en av de lite bättre restaurangerna till ett bra pris :)

Så i går gick vi och åt på "the Earl", hade aldrig varit där förut så det var första gången. Blev lite förvånad över att man gick in i något som kändes som en källare och där fanns en stor lokal som full med bord och folk och ett jazzband som spelade. Supermysigt! Maten var helt otroligt bra! Till förrätt år jag potatis och purjosoppa, till huvudrätt inbakad lax med grönsaker och fänkålskräm, och till efterätt chokladtårta! Laxen var nog en av de bästa fiskrätter jag någonsin ätit, och chokladtårtan var stor nog att föda en hel pygméfamilj :)


Vi hade verkligen jättetrevligt, underbar kväll! Och jag är så glad och tacksam över restaurang utbudet i lilla Ann Arbor :)

4 kommentarer:

  1. Åh vad coolt! Hoppas att ni hittade något spännande ställe och rätt att äta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. yeay, hade du fortsatt läsa så hade du sett att vi både åt gott och hade trevligt ;)

      Radera
  2. Du råkar förresten inte känna till någon som jobbar som medical script aka medical secretary?

    SvaraRadera
  3. nope, men träffar jag på någon så lovar jag att höra av mig :)

    SvaraRadera