måndag 16 januari 2012

Dagens Drömtydning

I natt drömde jag att satt i ett flygplan som aldrig ville lyfta. Det tog väldigt lång tid och det var oklart om det var något fel på det eller orsakerna till förseningen. Till slut så lämnade jag planet och gick ut och köpte något? och kom tillbaka. Då hade vi fått byta platser inne i planet, så nu satt vi i något som såg ut som en gammal tågkupé :)
                                 
                                           
                                        



Drömtydning: Att vara på en flyplats eller i ett flygplan handlar om att göra förändringar. Det handlar om nya möjligheter eller något man vill förverkliga.
Hahaha, ett flygplan som aldrig lyfter och bara står stilla - inte så svårt att dra liknelserna till mitt liv och situation ;) I natt ska jag ta mig tusan se till att jag drömmer att det lyfter :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar