söndag 22 januari 2012

Träning vecka 3 2012

Måndag: Jogg 5,5 km. Träning a la "Bodyrock". (Sleeping crab, one leg lift & toe touch,  one leg bridge lift, shelf butt exercise x 50)


Tisdag: Jogg 5,5 km. Styrketräning bröst och axlar.

Onsdag: Jillian Michaels Banish Fat, Boost Metabolism.

Torsdag: Styrketräning: rygg och armar.

Fredag: Pilates, Styrketräning; ben och mage.

Lördag: Pilates

Söndag: -

Kommentar: Helt okay, känns att jag har kommit igång lite i alla fall. Skulle vilja träna lite mer så att pulsen går upp. Men vädret har varit ganska kallt snögit och halt, jag vill ha bar mark och runt noll ;) Sen har grannen varit hemma vilket gör att jag inte vill plåga henne med övningar som säkert hörs genom golvet :)
... känner att jag har mer att ge, och hoppas nästa vecka blir ännu mer effektivare.

Hoppade på Mikaelas 10 mil på 10 veckors utmaning :) och har avklarat 11 km. Brukar inte bry mig om att skriva hur långt jag springer, men lika bra att göra det så det blir lättare att hålla reda på det :)
Bara det blir lite varmare så blir det nog lättare att gå ut och springa mer;)

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Håller på att ordna ett sammandrag på alla utmanare. Häng i! :D

    SvaraRadera
  2. Nice! Well done! Jag skriver om komplementärmedicinska åtgärder för individer som lever med kronisk ländryggssmärta! :)

    SvaraRadera
  3. Mikaela och Helena! Detsamma, ni har verkligen skött er :)

    Stef: Vad intressant!

    SvaraRadera