söndag 1 januari 2012

God Fortsättning

Gårdagen spenderades i en bowlinghall :) Vi hade bokat en bana i tre timmar, det var en nyårsspecial och det ingick även dryck och pizza. Det var hög musik och karaoke och festbelysning. Folk dansade och var på bra humör. När jag väl insett att mina fingrar inte skulle fastna i bollen så gjorde jag riktigt bra i från mig också :)  Lite roligt var att jag trodde att jag hela tiden använde någon annans klot eftersom det stod "Lindas" på det. Jag skämdes lite och sneglade hela tiden på de som hade banan bredvid oss så inte de skulle ta tillbaka det. Efter en timme gick det upp för mig att det var märket och det stod på alla klot haha.


Efter bowlingen blev det tre rätters och champagne. Kvällen avslutade med playstation 3 spelet Just dance 3 - jösses vad jag skrattade:) Verkligen jättekul att både spela och titta på de som dansar - och jag tror att man gjorde av med några kalorier också:) 


Jag vill tacka 2011 för allt :) både bra och dåligt! Och jag är tacksam över allt jag fått uppleva. Jag har skyhöga förväntningar för 2012 - (törs man ha förväntningar?) och hoppas att det blir ett fantastiskt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar