söndag 15 januari 2012

Träning vecka 2 2012

Måndag: Jogg/pw, Styrketräning: bröst & axlar.

Tisdag: Pw/jogg.

Onsdag: -

Torsdag: Styrketräning: armar & rygg.

Fredag: Pw, Styrkträning: ben & mage.

Lördag: Pilates

Söndag: Promenad.

Kommentar: Bättre än ingenting, men tre styrketräningspass, ett joggingpass, och lite promenad och pilates är inte tillräcklig om man vill ha drömkroppen. Känns att jag börjar tappa lite, börjar få tillbaka lite lovehandles och magrutor är ett minne blott :( Känner att jag vill komma i gång på allvar! Borde puscha mig att gå ut och springa oavsett väder, man piggnar verkligen till av att komma ut.

5 kommentarer:

  1. Är det ens möjligt att gå upp i vikt när man tränar så mycket som du gör och äter nyttigt? Gud vad deprimerande i så fall, hur mycket ska man egentligen behöva kämpa för att komma i form :/

    SvaraRadera
  2. Hahaha, don't worry :) Jag har inte ätit nyttigt!

    Jag har varit ganska hungrig sista tiden och inte hållit någon strikt diet och dessutom har det av någon dum anledning blivit en del flytande kalorier (alkohol) vilket jag brukar undvika i veckorna och spara till helgen i form av ett par glas vin.

    Men jag älskar verkligen mat och är inte alltid villig att offra så mycket som krävs för att uppnå de resultat jag vill ha ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du är duktig med din träning. Ibland är det svårt att motivera sig, speciellt att springa ute när vädret suger. Men stå på! Om du vill kan du hänga på min joggutmaning till mig själv - 10 mil på 10 veckor. Enkelt och överkomligt. Take it or leave it :)

    SvaraRadera
  4. Ohh jag vill också vara med på den utmaningen! 10 mil på 10 veckor :) fast för min del blir det powerwalk istället för jogg :)

    SvaraRadera
  5. Mikaela, som sagt, jag är på :) ... även om du har mer fördelaktigt väder hehehe ;))

    Helena! Kanon att du också är på! Nu är det bara att peppa och köra :)

    SvaraRadera