onsdag 18 januari 2012

Coffee

Espresso RoastHar tillbringat förmiddagen med att shoppa - mest mat dock :) Gick förbi kaffet ( skulle ha filter) i vår mataffär Kroger och såg att de hade Gevalia i hyllan :) det stod till och med att det var svenskt hahaha.

Blir alltid till mig när jag ser något svenskt som jag inte räknat med! Jag köpte det inte dock, det var dyrare än Starbucks kaffet :( och jag var rädd att bli besviken. När vi hade Zoegas Mollbergsblandning i julas så var jag besviken över att den inte smakade som jag mindes och att Trader Joe's kaffet var godare :( Det kan ju vara lite att man vänjer sig också,  eller vattnet, eller kaffebryggaren....

Men å andra sidan, provar jag inte får jag ju aldrig veta hahaha. Det är viktigt att ha ett gott kaffe! mmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar