fredag 27 januari 2012

Väder

... flera centimeter isslask, helt omöjligt att springa på :) Halkade fem meter från  huset medan jag gick försiktigt. Man ska inte låta vädret hindra en, men jag förstår faktiskt inte hur jag ska kunna springa innan isen smälter ...
Later ;)


UPDATE: Det blev en härligt springtur till slut. Solen tittar fram och en del av isen har smält :) Och isblandad lera är mycket lättare att springa på än ren is :) Jag är nu på mycket bättre humör än jag var under förmiddagen :)

Tack Mikaela för ditt stöd ;) och jag är fortfarande inte avundsjuk på ditt San Francisco väder :) Vem vill ha sol och blå himmel när man kan få blötsnö och isslask :)

4 kommentarer:

  1. Oh no! Is är det värsta! Ta fram skridskorna! :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Jag vet ärligt talat inte om jag hade klarat att motivera mig att springa ute i erat väder. Jag som springer inne på löpband om termomenter bickar under 10 grader :) haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nääää, det hade jag aldrig kunnat tro om dig ;) Men löpband är bra det oxå :) ... fast jag har faktiskt aldrig provat ;)

      Radera