tisdag 6 september 2011

Dagens träningslåt

I dag kom jag i gång med styrketräningen igen, sist var det förra Onsdagen, nästan en vecka sen. Har blivit mer promenader och mindre styrekträning och - även mer alkohol. Eftersom vi grillade förra Torsdagen och helgen slutade i går, så har det blivit lite vin och cider ;) Jag dricker mig inte berusad utan det handlar om ett par glas. Men det gör att man blir lite pluffsig i kroppen och rutorna inte syns ;) Jag märker verkligen skillnad de veckor jag verkligen tagit i, och de veckor som jag har ätit mer skräp och tränat mindre:)

Men jag gillar det jag ser mer och mer. Mina lår har krympt massor, jag börjar få magrutor som även andra kan se, och jag kommer utan problem i kläder som köptes för små för flera år sen. Jag har inga bilringar eller lovehandles och bara det känns grymt :) Nu är det bara att fortsätta på den vägen !

I dag när jag var ute och sprang lyssnade jag på Gina Dirawi som sommarpratade, jösses vad imponerande. Tjejen är bara tjugo år, men med massor av skinn på näsan :) Väldigt inspirerande i alla fall.

När jag tränade hade jag så klart högsta volym på och när jag gjorde situps till den här låten så kändes det bara som tiden stannade och jag svävade fram.


Kan man bli annat än glad och nostalgisk :) ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar