måndag 19 september 2011

Det okända

I dag var det premiär för "det okända". Det är ett program jag följer med skräckblandad förtjusning :) Jag får verkligen kalla kårar och i bland starka olustkänslor när jag tittar. - och jag tittar aldrig på det när jag är ensam haha. Men samtidigt är det så spännande att det finns så mycket mer som vi inte ser och känner till. Jag tycker om tanken på att människor som betytt mycket för en, fortfarande finns kvar i närheten trots att det inte längre lever rent fysiskt!

Det nya mediumet Pierre var verkligen klockren! Gillade honom skarpt, inget svammel utan rätt i prick bara, suveränt ju! Undrar om det finns någon amerikansk motsvarihet till det okända?!

En gång i min ungdom så fick jag för mig att det vore kul att plugga parapsykologi :) Hittade till och med en seriös utbildning - tror faktiskt den fanns i Californien i Silicon Valley/ SF området. Nu blev det ju aldrig så, men det kanske inte är för sent än ? ;)

2 kommentarer:

  1. Själv tittar jag inte på den typen av program för även om tanken tilltalar mig att människor som stått mig nära finns kvar i någon form kan det störa nattsömnen när jag ibland är ensam i det här gamla huset

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig helt och hållet, jag skulle inte heller titta på det okända om jag bodde där! Men du kan vara lugn, det har inte spökat sedan farfar gick bort, tror han håller ordning på stället!

    SvaraRadera