lördag 10 september 2011

Movies

Den sista tiden har jag lyckats välja dåliga filmer, eller filmer som inte varit bra ;) I kväll blev det "the adjustment bureau", lite tunn och orealistisk story, ungefär som inception :) - kunde varit mer välgjord.

Tur att "Halv åtta hos mig" finns att trösta sig med  :)

I kväll åt vi förstås tacos som vanligt, när jag skulle öppna en flaska rödvin sprutade den över min vita tröja och mina vita shorts, jag vet, vår "vinöppnare" suger, den är helt sned och har förstört flera flaskor hahaha :) Vill bara göra reklam för galltvål som lyckades rädda mina kläder :) kanske något att importera ?

4 kommentarer:

  1. The adjustment bureau är ju görbra! väldigt fint budskap tycker jag (:

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tog hem den eftersom jag mindes att du rekomenderade den ;) Budskapet är bra ;) Men annars är den lite orealistiskt,,,man måste ha hatt för att ta sig genom mystiska dörrar;) Agenternas skumma kartor?! ... och viktigast av allt ... VARFÖR? Vad ville de Matt liksom, och varför kunde han inte bli framgångsrik och kär samtidigt, fjantigt!

    SvaraRadera
  3. Kartan å hattarna tyckte jag bara var symboler för övertaget ödet har, men kämpar man hårt kan man lura ödet och skapa sitt eget! Att det finns ett öde är ju orealistiskt i sig, men dom var ju tvingade att gestalta det på nåt sätt, tycker bara det var ett fyndigt sätt att göra det på :)

    SvaraRadera
  4. Hm, gillar din förklaring :) Den fick genast filmen att bli snäppet bättre ;)

    SvaraRadera