lördag 10 september 2011

Lördag Kväll


Eftersom det klarnade upp i kväll och solen kom fram och himlen blev lite blå så tyckte jag att det vore trevligt att ta en promenad runt Kerrytown, som hade musik och matfestival eller dyl ?! Det var smockat med folk, och vi hade redan ätit så vi tog en runda ner down town. Det har varit match idag också så  hälften av alla vi såg hade "Go Blue" t-shirtar och Michigan märken i ansiktet haha. Det var ganska mycket folk ute och halvfullt på uteserveringarna ;) 

Nu ska jag försöka få Erik att kolla film med mig, men han är som fastlimmad vid sin dator och håller på att utveckla någon app till sin mobil :)

5 kommentarer:

  1. Du ser smal och vältränad ut på bilden man ser att din träning har gett resultat

    SvaraRadera
  2. Va snygg du är Gabbe ;o)

    SvaraRadera
  3. Maud: hahaha, ja eller så är det en bra fotograf och rätt val av kläder ;)

    Monika: Tack, på lite avstånd så ;-) hehe

    SvaraRadera
  4. Kan vi byta så att jag träningsmässigt ligger där du ligger nu och du är i mina skor? Så att jag kan hoppa över närmaste månadernas slit? hehe :)

    SvaraRadera
  5. Swedish Army Wife,

    hahaha ;) De första månaderna händer det jättemycket ju... man går ju från ganska slapp till mer muskler, mindre fett, bättre kondis ... skillnaden är större från månad 0 till månad 1. Jag märker inte att det händer lika mycket nu som jag gjorde de första två månaderna :)

    ... bara att komma igång ordentligt är ju en stor kick ;)

    SvaraRadera