söndag 11 september 2011

What the ...

Det har kommit smygande, och kanske borde jag ha anat det tidigare, men antar att jag valt att blunda lite för det :) Erik gillar country musik!! Jag är alltså gift med en countrylover ....

 I dag hade bluegrasset övergått till något som kan liknas lite mesig medelamerikansk country på radion. Jag frågade Erik om det här var den vanliga Ann Arbor stationen (som spelar rock), vilket han sa ja till - det är den vanliga station! Då insåg jag att han kallade den vanlig eftersom det är den han ofta byter till i bilen! Jag har faktiskt inte tänkt på det, men han har ofta bytt till den typen av musik.Han har även köpt några countryplattor, och nu sammanlagt varit Nashville två gånger. När jag frågade om han gillade country erkände han utan att skämmas.

Usch, jag tycker det känns lite pinsamt ;) Vad kommer härnäst, dansband??!!

4 kommentarer:

  1. aaaahhh ha ha ha. Väldigt roligt

    SvaraRadera
  2. Hey Frisk ;) Vid närmare eftertanke tror jag detta började redan i Linköping ;)
    http://www.alltomcountry.se/Country-Artister/Jill-Johnson

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Jo jag har bott har i Lansing sedan 2003 och stormtrivs! Ar din man ocksa svensk? Nar det galler skivinspelningen sa ar det bara en hobby en sa lange... Min bror gor Dance music och jag sjunger... Riktigt roligt ar det i alla fall! Klicka pa MUSIK/Min Musik pa bloggen sa kan du fa hora nagra smakprov... :0)

    Kram

    SvaraRadera