torsdag 16 februari 2012

Kontakt med andra sidan ...?!

Som bekant så följer jag "Det okända" , och lika bekant är att Erik älskar att göra narr av att jag tror att det finns något mer än det man bara ser :) Jag är inte lika lättpåverkar som jag var i tonåren ;) ... och jag köper faktiskt inte det mesta längre, men visst något finns det!

För fem minuter sen satt jag och kollade lite tips på hur man faktiskt tar sig i kragen och går från tanke till action :) ... något det kan ha varit lite brist på ;) ... och medan jag sitter där i soffan så händer följande ... och det är sant!!!

Radion går på av sig självt! (jag sitter i soffan, E är på jobbet) och jag hör slutet av någon som presenterar en låt, en mikrosekund senare börjar U2s låt " Stuck in a Moment att spelas". HAHAHA, den låten brukar jag tänka på rätt ofta, för det är PRECIS så jag känner mig:


You've got to get yourself together

You've got stuck in a moment
And now you can't get out of it
Don't say that later will be better
Now you're stuck in a moment
And you can't get out of it


Hahaha, detta måste ju vara ett tecken! Känns helt otroligt träffsäkert! Hur stor är chansen att en radio går i gång av sig självt ? ... och en låt som stämmer 110 % med mina tankar börjar spelas på en gång :) 

4 kommentarer:

  1. Ja, det måste nog vara ett tecken!! Lite läskigt faktiskt. Men bra det var ett motiverande "spöke" :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det kändes ganska märkligt men på ett väldigt bra sätt :)

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. du e så söt :) Tur att du e el-ingenjör :) ... och så väldigt "jordad" hehehe!

      Radera