söndag 5 februari 2012

Träning vecka 5 2012

Måndag: Styrketräning: Bröst & axlar.

Tisdag: Styrketräning: Rygg & armar. Jogg 5.5 km.

Onsdag: Styrketräning: Ben & mage. Jogg: 5.5 km.

Torsdag: Styrketräning: Bröst & axlar. Jogg: 5.5 km.

Fredag: Styrketräning: Rygg och armar. Jogg: 5,5 km.

Lördag: Jogg: 5.5 km. Pilates. 

Söndag: Jogg 5.5 km .Jillian Michaels : Killer buns and tighs workout.

Kommentar: Jag är nöjd!! Jag har sprungit 6 av 7 dagar! - Tack för det fina vädret :) Vilket jag behövde. 5 styrkträningspass vilket är klart godkänt, ett pilatespass och en Jillan Micheals workout -shit vad det kändes! Detta var snäppet bättre än förra veckan :) Shit vad bra jag är!

Mikaelas  utmaning 10 mil på 10 veckor var denna vecka 3: 33 km. Har sammanlagt sprungit  60.5 km och  det är 7 veckor och 39.5 km to go :) 

5 kommentarer:

  1. Tack :) Pep talk is the shit ;)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack! Du verkar också ha kommit igång rätt bra :) Nu e det bara att "keep it up" ;)

      Radera